יום שלישי, 21 ביוני 2011

כף המאזניים

תיבת דואר אלקטרוני נקייה מספאם, או פרסומות אשר מתגמלות אותי במספר אגורות עבור צפייה בהן, במחיר תיבת דואר מלאה בפרסומות של חברות טיסות, קוסמטיקה ומה לא. זה מה שמונח אצלי, כרגע, על כף המאזניים. התלבטות לא פשוטה, הייתי אומר.

פזיזים מסוג מסוים יכריזו:"אם משלמים לך - קח ואל תתלונן!"
פזיזים מסוג אחר ישמיעו דעתם המפורשת:"בשביל כמה עשרות אגורות למלא את תיבת הדואר שלך בספאם?"
אני מודה שבינתיים אני מעדיף להמשיך לקבל את הפרסומות הללו, ולו רק בשביל להתענג על הקסם המופלא, מעשה כשפים מרנין, באמצעותו אני, נער צעיר, מסוגל להרוויח כסף (לא משנה שמדובר באגורות) ללא טרחה משמעותית!
זה די מרגש, למען האמת. במידה מסוימת.

מצד שני, אי אפשר להתכחש לאמת: בשביל להרוויח סכומים משמעותיים באתרים דוגמת Pureacsh
ודומיו, צריך להזמין משתמשים לאתר \ ליצור תנועה בשביל המפרסמים שלהם (העסקים שמשלמים
לפיורקאש בשביל שישווקו אותם - כאשר מי שמשווקים אותם הם המשתמשים הרשומים לאתר).
זה נקרא "קמפיינים".
אם תבחרו בדרך הכביכול "קלה", שהיא צפייה בפרסומות בלבד - תמצאו עצמכם מלקטים אגורות ספורות, כמו קבצנים ברחוב.

פיתרון סופי

אם תרצו לנהוג בדרך נוחה יותר מזו שבחרתי אני לנהוג בה, אני ממליץ לפתוח תיבת דואר אלקטרוני
חדשה, כזו שתיועד במיוחד לשימושים האלה, ולא תשמש אתכם - למשל, להתכתבות במייל עם אנשים
אחרים או להרשמה לאתרים שאינם משתייכים לסוג האתרים של פיורקאש (אלה שלא מתגמלים אתכם
עבור צפייה בפרסומות). דואר "ספאם", אם תרצו. לדעתי זה יעיל ועדיף מכל בחינה, למעט העובדה
שתצטרכו לזכור לבדוק אותו בקביעות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה