יום ראשון, 19 ביוני 2011

רשומה חדשה, מרגש במיוחד

זו היא הרשומה הראשונה בבלוג החדש שלי, טרי ורענן כמו אבטיח מתוק בקיץ. תקוות, ציפיות, שאיפות... הכל ממלא את ראשי ואת דמיוני הפרוע. אני משתדל להיות כמה שיותר פרקטי ולהתמקד בעיקר; משימה לא פשוטה בכלל.
אז ככה:

מה עתיד להופיע בבלוג?

הבלוג מתמקד בשני נושאים: ספורט (בעיקר כדורסל וכדורגל), וכסף באינטרנט. הבלוג פונה בעיקר לנוער, אולם ההצעות  מה שהופך את נושא ה"כסף באינטרנט" למרגש במיוחד עבורי, הוא העובדה הנחמדה שעד עכשיו ניסיתי להסתיר, אבל החלטתי בכל זאת לחשוף בפני העולם: עוד לא הרווחתי סכומים משמעותיים באמצעות האינטרנט.
כן יצא לי פה ושם להצליח עם כמה קמפיינים, אבל לא הצלחות מי-יודע-מה מספקות ובטח שלא עונות על השאיפות הגבוהות שהצבתי לפני. למרות שאני רק נער צעיר, יש לי חזון:
אני ארוויח כסף (הרבה כסף) עוד בתקופת נעוריי. זה אולי קשה, אך בהחלט אפשרי. עיינו ערך תומר חן, נער בן 15 שבאמצעות שיווק באינטרנט ופעילות באתר eBay עשה הון מרשים, לגילו, ואף ביצע השקעת נדל"ן (רכש דירה). לי זה נראה אפשרי ביותר, במיוחד כאשר אני מאמין בעצמי ומאמין באמת ובתמים ביכולתי להגיע למטרות שהצבתי לפני. אמונה שלמה היא חלק מהנוסחה המנצחת - אין לי ספק בכך.

האמת היא שאני לא בונה על עבודה כמשווק באינטרנט בעתיד הרחוק. אני רואה עצמי עוסק במגוון תחומים, יותר בכיוון של משרה כמנכ"ל חברה מצליחה, סופר, משורר, חוקר ועוד... אפשר לומר שאני קצת אובד בים של שאיפות. זה בסדר, כשאתה נער.
אבל אני דווקא מתנגד לעיקרון ה"בסוף צריך לבחור דבר אחד" - כולם מכניסים לעצמם לראש גישה כזו, והיא לאו דווקא נכונה עבורם. בדרך כלל, כשאני שואל את עצמי:"זה באמת אפשרי? באמת אוכל לעסוק בכמה דברים?", אני נזכר בגאון האוניברסלי, לאונרדו דה וינצ'י, אשר עסק במגוון מדהים של מקצועות. כזה יש אחד בכמה דורות, אולי אפילו בפרק בהיסטוריה האנושית - אז מה? אני עדיין יכול לרצות, לקוות ולהתמיד. אני יכול להיות "איש אשכולות" גם בלי לעסוק בלמעלה מ-10 מקצועות שונים ולהתבלט בכולם.

בגלל שצברתי כמות לא מעטה של חומר בנושא, וכרגע מה שמפריע לי בדרך להגשמת יעדיי (אלה הקשורים לכסף באינטרנט) הוא חוסר-פעילות מספקת באינטרנט (אין לי חשבון פייסבוק \ טוויטר \ מייספייס, או כל חשבון ברשת חברתית אחרת) וכנראה שגם היעדר ניסיון מעשי (תיאוריות זה לא מספיק, צריך גם לדעת לפעול), אני כן מרשה לעצמי לכתוב אודות הנושא בבלוג שלי ולשתף אחרים בידע שלי.
אולי אצליח, יחד אתכם, להגשים את שאיפותיי הנוכחיות הקשורות לתחום.

למה ספורט?

ספורט מאז ומתמיד היה נושא שהעסיק אותי. בעבר גם הייתי פעיל יותר ספורטיבית, כיום פחות. אבל ידע אני עדיין וצובר ואוגר, ממקורות שונים: אתרי אינטרנט, עיתונים ומכרים. אני אוהב שיחות ערות על מכבי תל אביב (כדורסל), הסכומים הגבוהים שמשלמים המועדונים העשירים באירופה, כשרונות צעירים שעוד לא קרעו זוג נעליים באירופה וערכם כבר עומד על עשרות מיליוני יורו ועוד נושאי ספורט מרתקים.
למען האמת, אני נמשך במיוחד לכדורסל, אבל גם בכדורגל אני מגלה עניין לא מבוטל. אמנם אני מקפיד יותר על צפייה במשחקי מכבי תל אביב בכדורסל מאשר באלה של מכבי תל אביב בכדורגל (אני מודה, בין היתר בגלל שהקבוצה של בלאט מספקת יותר נחת מזו של איווניר), אבל אני לא מזלזל בידע שלי במסגרות הכדורגל השונות.

נימת סיום

צפו לרשומות נוספות (אולי אכתוב עוד כמה אפילו היום) המציעות אתרים פוטנציאליים לכסף באינטרנט ומציגות שיטות שונות לייצור הכנסה מהבית, צפו גם לאלה המעדכנות אתכם ברכישות החמות שביצעו המועדונים השונים לאורך "עונת המלפפונים" וניתוחים בנוגע להתנהלותם של שחקנים ומועדונים.
מקווה לעניין אתכם ברשומותיי השונות,

Cool Wind

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה